98.

Tvåsiffrigt, mindre än hundra dagar. Ja, då har jag alltså bokat och betalat biljetten tillbaka till Sverige. Enkel biljett. 22 december far jag härifrån med mitt pick och pack, det känns som att det är redan imorgon. Ojojoj, vad jag kommer sakna allt här. Omgivningen, Liam, Megs, tjejerna, Malin, Dominic, Asterix, puben, Liam, Megs, huset, Sheffield, shoppingen, Primark, Liam och Megs. Uuh, om jag fick bestämma skulle Megs och Liam komma med mig hem. Det här kommer inte bli roligt.

Trots att jag verkligen inte vill hem så vet jag att ett nytt spännande äventyr börjar i Sverige, nämligen högskolan! Nu kanske jag tar ut lite i förskott, jag måste söka och bli antagen först men om jag kommer in blir det omställningar i mitt liv. Igen. Hurray!

Dammsuga och plocka lite grejer nu, ses sen!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0